31 Ogos 2008 , Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !

Hari ni adalah hari ulang tahun kemerdekaan. Malam tadi saya ada pergi kat Padang Merdeka Kota Kinabalu untuk menyaksikan majlis sambutan hari kemerdekaan yang diberi nama “Ambang Merdeka”.  Yang datang pun ramai, suasana pun meriah, orang kenamaan pun turut serta. Ramai juga artis jemputan dari Kuala Lumpur datang, Mawi pun ada.. tapi saya tengok sekejap jer.. penat berdiri..

Kemudian terus balik rumah dalam jam 10.30. Sampai rumah  rehat sekejap sambil baca buku.  Dalam jam 11.30 saya terlena, tak sempat la nak tengok bunga api. Nak buat macam mana, badan letih, baca buku atas tilam yang empuk.. habis ler… terus lena…

Pagi ini ada perbarisan kat depan Hotel Promonade, cadang nak pergi tengok tapi rasa macam malas la pulak, baik saya tulis blog ni… kebetulan memang hari ni rasa badan kurang sihat. Nak berjalan pun rasa lemah jer. Nampaknya sambut merdeka kat bilik la hari ni…

Selamat Menyambut Hari Merdeka.. MERDEKA!… MERDEKA…!….MERDEKA!..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: